Boekbespreking

Handlezing

Een goed boek om aan iemand voor te leggen over hoe je je eigen handen kunt lezen ookwel handlezing genoemd, het eerste en belangrijkste is het boek “Holdsworth on HandReading” van Richard H. Holdsworth, er zijn nog andere echt goede boeken over het lezen van handen, “The Artist’s Hand” van Michael Beschoss en ” inviting ‘ demonic’ energies into a reading Het laatste boek is een zeer goed boek om te lezen, niet vanwege het bereiken van die bovennatuurlijke wensen, maar vanwege de praktische toepassingen van wat men leert.”

“Anatomie van een handboek” is natuurlijk een van die goede boeken voor handlezers. Als eenips de woorden over hoe je je eigen handen moet lezen, is het echt een voorbeeld voor andere auteurs om over dit onderwerp te schrijven. Enkele andere boeken in deze categorie die de moeite waard zijn, zijn “Ontdek je hand” van Grace aboard, “Handspelling” van Grace bound ” Teach Your Heart and Hands” van Dr. Aura Myster en het verbazingwekkend genoemde “The Artist’s Handbook” van Michael Beschoss.

Zoals je ziet is er een groot aanbod van literatuur geschreven door handlezers voor handlezers en ook door andere auteurs. Maar één boek springt er voor mij uit: “The Artist’s Handbook” van Michael Beschoss. In een tijd waarin onze ondergane informatie sneller verandert dan ooit tevoren, is de manier waarop we de informatie krijgen die we nodig hebben veranderd. Michael Beschoss bekijkt de oorsprong van het schrift vanuit het standpunt van de kunstenaar en de lessen die uit deze primitieve vroege vorm van informatiemaatschappij kunnen worden getrokken. Het boek heeft iets weg van een interactieve Dante’s stub, maar in plaats van SPIRITUELE Godin is het mannelijk, alsof we bewogen worden om het leven te behandelen als een Zaak van de Hand in plaats van een Universiteit van de Materie. Het boek is enigszins fascinerend en de moeite waard om te lezen. Op één pagina in het bijzonder, “Acht Manieren van Zien Door Je Hand,” vertelt Michael ons over hoe kunstenaars referenties voor hun informatie krijgen en bronnen. De referenties staan er allemaal voor ons in zwart-wit.

Een van de meest interessante aspecten van Beschoss werk vind ik de manier waarop hij het idee introduceert dat “je met de hand gerold wordt door het hele universum” door gebruik te maken van de picturale referentie van de hand. De manier waarop hij het verwoordt, hoewel een beetje verfraaid, is als een verademing! Ik ben geïnteresseerd in hoe afbeeldingen van de menselijke hand meer kunnen zeggen over de manier waarop wij zijn geschapen of hoe het universum zelf functioneert. Voor mij zegt dit boek dat de hand de deur is naar onze ziel. Het universum, of de Schepper, beweegt door onze handen terwijl wij Dynamiek in onze handpalmen blijven.

Ik vond ook een verwijzing in het boek “The Artist’s Hand” vaninicronalyou geschriften waarin gesproken wordt over de hand als een onveilige ruimte om informatie te presenteren, vooral van fundamentele waarde. In een van de tekeningen is er een dame die een kind vasthoudt (??). Als je echt naar de handen van de dame kijkt, zijn de duim en pink zichtbaar, zodat de levenskrachtenergie zichtbaar wordt die zij in de palm van haar handen vasthoudt. Deze kracht in de handpalmen vertegenwoordigt de levenskrachtenergie die van ons is om uit te putten. Terwijl wij de levenskrachtenergie presenteren, putten wij uit het Universum in onze handpalmen om onze levenskrachtenergie te voeden. Als je de handen van de vrouw hierboven zou kunnen zien, zou je de lichten van de verschillende chakra’s kunnen zien. Hoewel onze focus op de vrouw met het kind ligt, voedt de energie in feite de levenskrachtenergie die de hand van de Schepper is.

Terwijl wij onze hand tonen, kan de Schepper ook Zijn of Haar hand aan ons tonen. Het gebaar kan een buiging van het hoofd zijn. Het maakt niet uit waar onze buiging vandaan komt, het is het meest waarschijnlijk dat het vanuit het hoofd is. Dit gebaar kan met uitgestrekte armen zijn, maar het is nog steeds een gebaar van overgave. We zien het gebaar in de Sirius-stijl van de Heilige Handbeweging. We zien het in de ceremoniële stijl van vele paden en culturen. Kortom, het GEBED VAN HET HOF als houding, of het gehele lichaam in een houding van eerbied voor iets of iemand, met inbegrip van de persoon of het voorwerp waarnaar wij verwijzen, is een inwisselbaar voor de Bouwers van het Universum. De Schepper kan tijdelijk en tijdelijk vergeten zijn, maar is niet totaal afwezig. Wij zijn allen in meer of mindere mate met de hand gerold. De Schepper en wij zijn één en dezelfde. Zijn of Haar handen doordrenken onze wereld met de elementen en tastbare zaken van Zijn of Haar aanwezigheid. Zij vormen de bron van de tastbare wereld van Zijn of Haar schepping.

Lees meer

Online healing

Plaats als eerste een reactie